Kalender

Hur störd får man vara i ert varumärke?

United Spaces, (Waterfront Building) Klarabergsviadukten 63, Stockholm, 12 oktober, 2016 15:00 - 17:00

Ett seminarium om att våga tänka nytt i kundmötet och hur personer med utvecklingsstörning kan göra företaget framgångsrikt. Projektet Störd och stolt presenterar sin rapport och ger 10 konkreta tips. Mikael Tänndal från Fredells byggvaruhus berättar om hur det var att ta in personer med funktionsvariationer på varuplock och kundhjälp.

Vi bjuder på ”Afternoon tea” och mingel innan vi sätter igång diskussionen om detta viktiga ämne.

Medlemmar i United Spaces eller SVN gratis, övriga 299:- (exkl. moms)

Medverkande:

Åsa Stenborg, projektledare Störd och Stolt i samtal med Mikael Tänndal, avdelningschef Fredellsstordochstolt.jpg

Välkomna!

Anmälan HÄR  senast 28 september

http://www.stordochstolt.se/

stord_och_stolt